marți, 14 februarie 2017

Criterii de selectare a donatoarelor de ovocite

FIV cu ovocite donate face parte dintre metodele foarte reuşite de tratament al infertilităţii feminine. Ovocitele obţinute de la o donatoare sănătoasă anonimă sunt fecundate cu spermatozoizii  partenerului/soțului pacientei şi embrionii astfel obținuți sun transferați ulterior în uterul viitoarei mamei.  Clinica deține o baza de date de donatoare de ovocite tinere, sănătoase si atractive.
Avantajele apelării la procedura FIV cu ovocite donate în clinica «BioTexCom»
În clinica noastră o pacientă sau un cuplu alege o anumită donatoare, a cărei ovocite sunt folosite în procedura FIV numai  pacientei respective sau cuplului respectiv. Noi nu repartizăm ovocitele recoltate de la o singură donatoare între pacienți. Toate donatoarele noastre sunt  sanătoase, tinere și au minim un copil. Acesta este motivul pentru care tratamentul FIV cu ovocite donate are  șansa mare de succes. Pentru inițierea procedurii FIV cu ovocite donate cuplurile nu trebuie să aștepte mult, deoarece baza de date a clinicii conține mai mult de 500 de donatoare de ovocite. Există posibilitatea alegerii unеi donatoare cu anumite caracteristici fenotipice – înălţime, greutate, culoarea părului şi a ochilor.
Noi lucrăm numai cu ovocite donate proaspete!
Criterii de selectare a donatoarelor de ovocite
Donatoarele noastre de ovocite  sunt sanătoase, tinere și atractive. Toate au minim un copil.
Cerințele noastre pentru donatoare:
a)    vârsta cuprinsă între 18- 30 de ani;
b)    sănătatea  fizică și psihica excelentă;
c)   lipsa de boli genetice la donatoarea și în familia acesteia (frați, surori, părinți, bunici, etc.)
Donatoarele sunt supuse  analizor medicale generale, tеstelor hormonale, examinărilor ecografice,  evaluării psihologice şi testelor repetate pentru bolile cu transmisie sexuală (HIV, HBsAG, HCV, sifilis). Sunt realizate  analiza cromozomială și unele testele genetice pentru determinarea prezenţei mutaţiilor genetice CFTR care produc fibroză cistică.
Donatoarea nu are dreptul să cunoască identitatea cuplului receptiv şi viceversa.
Sursa biotexcom.ro 
 

13 comentarii:

  1. E minunat că sunt impuse niște reguli medicale! Dacă muncim împreună pentru a dezvolta societatea, păi să o dezvoltăm sănătos! Să creștem o generație puternică prin copii sănătoși.
    E adevărat că mediul e toxic și e greu să spunem despre o generație sănătoasă. Cel puțin ne bucură că măcar medicii depun efort în acest sens!

    RăspundețiȘtergere
  2. In curand si noi vom face fiv cu ovocite donate in ucraina

    RăspundețiȘtergere
  3. Alexandra Sarbu8 iulie 2018 la 01:10

    Buna, a facut cineva FIV la Biotexcom avand endometrioza?

    RăspundețiȘtergere
  4. Labadi Marcela Maria8 iulie 2018 la 01:13

    Da. gemeni

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte seriosi cei de la Biotexcom. Medici foarte buni, ovocite foarte calitative. Multumesc lor. Eu am facut la ei. Reusit!

    RăspundețiȘtergere
  6. Andreea Lavinia Onuţă8 iulie 2018 la 01:23

    Și eu am fost îndrumată spre Biotexcom. Îți mai amintești cum a fost experiența la ei?

    RăspundețiȘtergere
  7. Din păcate totuși in caz de FIV eșuat, din cauza medicamentelor de stimulare, endometrioza reapare... așa a fost la mine, cand faci fiv cu ovocite donate e altfel

    RăspundețiȘtergere
  8. Mihaela Ionescu8 iulie 2018 la 01:25

    Se recomanda protocol lung pentru endometrioza. Nu cred ca este un tratamemt special. Doar ca nu e indicat un protocol scurt. Eu nu am tinut cont de asta ci am tinut cont de ce tratament imi da dna. Doctor cu specializare pe infertilitate... in urma analizelor. Prima data am facut protocol lung.. asa s-a nimerit care mie nu mi-a facut bine si nu mi-a fost de folos. Apoi am repetat un protocol scurt care mi-a mers mult mai bine! Din punctul meu de vedere si urmand ambele tratamente, mi se pare o prostie sa se impuna sau sa se recomande un anumit protocol de alt medic in afara celui care te ia in evidenta pentru infertilitate.

    RăspundețiȘtergere
  9. Alexandra Filip8 iulie 2018 la 01:26

    Medicul fivist trebuie sa aiba habar de endo si nu toti au.

    RăspundețiȘtergere
  10. Cristina Alvadanei8 iulie 2018 la 01:27

    Alexandra Filip , tine-ma si pe mine la curent, te rog, pe subiectul asta, daca mai aflii ceva.

    RăspundețiȘtergere
  11. Alexandra Filip8 iulie 2018 la 01:29

    Ildikoo Kozak , a fost reusit FIV-ul? ai bebe acum? :) Poate ne mai dai si alte detalii: cum e cu protocolul inainte de punctie, ei iti sau tratamentul pe care il poti face acasa, sau trebuie sa fii acolo? Cat au fost costurile? Multumesc :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Alexandra Filip a fost reusit al 2-lea FIV.
    Deja cand mergi la primul consult tre sa duci niste rezultate sa vada in ce stadiu esti,ce probleme ai. Dupa analizarea rezultatelor iti spun ei ce protocol ar fi ok. Eu am avut prolactina si ostrogenu ft mare asa ca a trebuit sa fac prima data tratament si apoi ne-am apucat.
    Inca sunt insarcinata in 27de sapt

    RăspundețiȘtergere
  13. Alexandra Filip8 iulie 2018 la 01:32

    multumesc pentru informatii :)Sarcina usoara si bebe sanatos!

    RăspundețiȘtergere